Szanowni Klienci, pragniemy poinformować Państwa o działalności sklepu internetowego w okresie świąteczno-noworocznym. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ >>>

/Gwarancja, serwis, reklamacje

Gwarancja, serwis, reklamacje

Gwarancja

Gwarancja na towar dla B2B Partner to 7 lat, nie dotyczy wyłącznie materiałów eksploatacyjnych. Nasze produkty są kontrolowane  dzięki czemu można na nich polegać!

Zwrot i wymiana towaru

Jeżeli towar nie spełnia Twoich oczekiwań, prosimy o jak najszybsze (nie później niż 14 dni od otrzymania przesyłki) wypełnienie formularza reklamacyjnego. Niezwłocznie wszystko sprawdzimy i poinformujemy Cię o dalszym postępowaniu.

Niektóre towary nie podlegają standardowemu prawu zwrotu towaru (produkty wykonane na zamówienie lub produkty modyfikowane zgodnie z życzeniem kupującego). Montaż towaru uważa się za modyfikację dokonaną zgodnie z życzeniem kupującego.

Pełne warunki zwrotu towaru określone są w regulaminie.

Serwis i reklamacje

W przypadku, gdy pojawiają się jakiekolwiek problemy z towarem, proszę niezwłocznie dzwonić na bezpłatną infolinię 800 133 133 lub pisać na e-mail: zamowienia@b2b-partner.pl. Wasze problemy rozwiązujemy natychmiast!

Obsługa klienta:

W przypadku jakichkolwiek pytań, natychmiast jesteśmy do Państwa dyspozycji.. Nie zautomatyzowane call center, możemy połączyć się bezpośrednio z operatorem.

Proszę dzwonić na bezpłatną infolinię 800 133 133

Formularz do zgłaszania reklamacji

W przypadku zastrzeżeń dostarczonego towaru, prosimy o wypełnienie formularza reklamacji na: https://www.b2b-partner.pl/reklamacje/

Przyspieszysz przetwarzanie i załatwienie reklamacji!
 

Co zrobić, gdy ...

Otrzymałeś uszkodzony towar?

Może się zdarzyć, że otrzymają Państwo uszkodzony podczas transportu towar. Nie wahaj się, aby poinformować nas o tym fakcie natychmiast. Nawet jeśli opakowanie jest nienaruszone i przesyłka wydaje się być w porządku, proszę rozpakować ją tak szybko jak to możliwe, aby upewnić się, że wszystko jest w należytym porządku.

Nie znalazłeś faktury w przesyłce?

To dlatego, że nasze faktury są wysyłane tylko elektronicznie, ale rozumiemy,że mogłeś jej nie otrzymać dlatego, że była oceniona jako SPAM. Zadzwoń bądź napisz a my wyślemy fakturę ponownie.

Brakuje elementów lub części?

Nawet system może być czasami pod wpływem czynnika ludzkiego. Jeśli czegoś brakuje, prosimy o poinformowanie nas przez formularz reklamacji https://www.b2b-partner.pl/reklamacje/

Nie możesz znaleźć instrukcji montażu lub obsługi?

Niniejsza instrukcja montażu i obsługi są zamknięte z towarami. Jeśli przypadkowo została wyrzucona razem z opakowaniem, prosimy o kontakt pod nr tel.: 800 133 133 lub napisz na e-mail zamowienia@b2b-partner.pl. Natychmiast poślemy brakującą instrukcję.

Nie jesteś zadowolony z towaru?

Jeżeli towar nie spełnia Twoich oczekiwań, proszę dać nam znać! Masz do tego prawo! To pomoże nam poprawić jakość naszych usług. Z góry dziękujemy. Nie należy wyrzucać opakowania zaraz po wyjęciu towaru. W przypadku zwrotu towaru możemy wymagać zwrotu w oryginalnym opakowaniu.

Pochwały i skargi!

Posiadamy certyfikat ISO 9001:2015. Będziemy szczęśliwi, jeśli podzielisz się swoimi doświadczeniami i opinią z naszych usług i współpracą. Musimy wiedzieć, że jesteś zadowolony, ale przede wszystkim, kiedy jesteś niezadowolony. Tylko wtedy możemy poprawić błąd i zmienić system na lepszy.

Dzwoń za darmo
Pon-Pt, 7:00 - 17:00
logo

Wyposażymy Twoją firmę w 48h

B2B Partner sp. z o.o.
Królewska 65A/1
30-081 Kraków

© 2010 - 2024 B2B Partner - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Profesjonalny e-sklep skrojony na miaręshopsys