/O zakupach

O zakupach

Masz pytanie?
Jesteśmy tu dla Ciebie.

17.000
zrealizowanych zamówień
miesięcznie
20
Przeszkolony personal
obsługi klienta
800 133 133
Jesteśmy dostępni pod telefonem i na czacie w każdy dzień roboczy w godzinach od 7:00 do 17:00.
Przygotowaliśmy dla Ciebie odpowiedzi na najczęstsze pytania naszych klientów. Nie znalazłeś odpowiedzi na swoją prośbę?   Skontaktuj się z nami

Zapytanie o produkt

Nie wiesz jak wybrać produkt z naszej szerokiej oferty? Jesteśmy gotowi pomóc i doradzić.

Mam pytanie techniczne, chcę doradztwo w wyborze.

Chętnie doradzimy w zakresie doboru odpowiedniego towaru i niezbędnych parametrów. Zachęcamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta.

  • Na infolinii 800 133 133 w dni robocze w godzinach 7:00-17:00.
  • E-mailem na adres pytania@b2b-partner.pl
  • Za pośrednictwem czatu online na naszej stronie internetowej w dni powszednie w godzinach od 7:00 do 17:00.
Gdzie mogę znaleźć instrukcje dotyczące produktu?

Instrukcja montażu znajduje się na naszej stronie pod opisem towaru – w załączniku we formacie pdf.

Wskazówka: Na naszej stronie możesz łatwo wyszukać towar wpisując kod bezpośrednio w wyszukiwarkę. Kod znajdziesz na fakturze lub w zamówieniu.

Czy istnieje możliwość stworzenia wizualizacji 3D pomieszczenia z meblami biurowymi przed złożeniem zamówienia?

Tak, możesz skorzystać z naszego internetowego  planera 3D, w którym w łatwy sposób zaprojektujesz swoje pomieszczenie, które następnie możesz wyposażyć w wybrane meble biurowe. Możesz podzielić się wizualizacją 3D ze współpracownikami lub złożyć zamówienie bezpośrednio przez stronę. Planer 3D B2B Partner jest całkowicie bezpłatny.

Jak sprawdzić dostępność wyprzedanego towaru? 

W szczegółach produktu, poniżej informacji o cenie, podajemy nie tylko jego dostępność w magazynie, ale także informację o liczbie sztuk i potwierdzonych terminach dalszego uzupełniania zapasów.

Czy mogę gdzieś obejrzeć/przymierzyć towar?  

Nasz asortyment sprzedajemy wyłącznie przez internet. Dziękujemy za zrozumienie.

Promocje i rabaty

Grosz do grosza i będzie kokosza. Oferujemy popularne promocje, a także możliwość zaoszczędzenia dzięki unikalnemu zapytaniu online.

Jakie są warunki darmowych promocji 1+1, 2+1, 3+1, 4+2? 

Jeśli jesteś zainteresowany którąś z promocji 1+1, 2+1, 3+1, 4+2 gratis, włóż do koszyka 1x opakowanie, a my automatycznie wyślemy Ci promocyjny pakiet towarów w podanej cenie. Nie ma ograniczeń co do ilości pakietów promocyjnych w jednym zamówieniu. W ramach promocji nie można łączyć różnych wariantów kolorystycznych. Oferta ważna do wyczerpania zapasów.

Czy mogę otrzymać rabat do mojego zamówienia?

Tak, zniżkę można uzyskać za pośrednictwem naszego formularza zapytania online. Wpisujesz towar w zapytaniu online i w ciągu 2 sekund zobaczysz przysługujący Ci rabat. Wybrane towary możesz zamówić bezpośrednio ze zniżką. Wiemy, że przy urządzaniu biura liczy się każda złotówka, dlatego oprócz zapytań online oferujemy także szereg promocji, dzięki którym możesz robić jeszcze korzystniejsze zakupy.

Potrzebuję ofertę

Wypróbuj nasz formularz zapytania online. Dzięki w pełni automatycznemu systemowi już w ciągu 2 sekund od złożenia zapytania otrzymasz konkretną ofertę cenową.

Co to jest zapytanie online?

Zapytanie online to formularz, dzięki któremu możesz uzyskać rabat na swoje zamówienie w ciągu 2 sekund. Wystarczy wybrać towar z naszego asortymentu i dodać go do formularza zapytanie online, który oceni wszystkie parametry towaru, wymaganą ilość, koszty transportu itp. i zgodnie z tym zaoferuje rabat w ciągu 2 sekund. Następnie możesz zamówić towar bezpośrednio przez stronę.

Zamawianie towarów

Interesuje Cię jak wygląda proces realizacji zamówienia lub szukasz więcej informacji na ten temat? Chętnie doradzimy.

Co dzieje się po wysłaniu zamówienia do sklepu internetowego?

Natychmiast po wysłaniu zamówienia prześlemy Ci jego podsumowanie na Twój adres mailowy. W ciągu kilku minut Twoje zamówienie zostanie przetworzone w naszym systemie, a towar zostanie zarezerwowany w magazynie lub zamówiony u producenta. Prześlemy wówczas potwierdzenie zamówienia z dokładną datą jego wysyłki i dostawy. Jeżeli pojawi się problem z zamówieniem lub dostawą, niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo.

Gdy tylko towar zostanie wysłany i przekazany przewoźnikowi, prześlemy Ci informację drogą mailową. W wiadomości mailowej będzie także zawarta informacja o tym, który przewoźnik dostarczy przesyłkę oraz link do śledzenia przesyłki. Fakturę elektroniczną w formacie pdf otrzymasz również mailowo.
Ponadto może nastąpić wiadomość mailowa lub SMS od przewoźnika, który poinformuje Cię o szczegółach dostawy.

Jak mogę anulować lub zmodyfikować zamówienie?

Aby anulować lub zmodyfikować zamówienie, nie wahaj się z nami skontaktować pod adresem pytania@b2b-partner.pl. Sprawdzimy na jakim etapie jest realizacja Twojego zamówienia i odpowiednio dostosujemy, anulujemy lub utworzymy nowe. Aby przyspieszyć proces, prosimy o przygotowanie numeru zamówienia.

Płatność

Kartą, z odroczonym terminem płatności, gotówką przy odbiorze, przedpłatą? Każda płatność ma swoją specyfikę. Nie wiesz co zrobić? Jesteśmy tu dla Ciebie.

Jakie metody płatności oferujemy?

Za zakupy możesz zapłacić gotówką przy odbiorze, fakturą zaliczkową, fakturą z odroczonym terminem płatności lub poprzez bramkę płatniczą GOPAY. Umożliwia płatność w następujących formach:

  • Platba platobnou kartou (VISA, VISA Electron, MasterCard)
  • Płatność przelewem online
    • Crédit Agricole
    • Alior Bank
    • Millenium Bank
    • Bank BPH
    • PKO Bank Polski
    • IKO
    • mBank
    • Orange
    • City Handlowy
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • BOS
    • GET IN Bank
    • GETIN Online
    • BLIK
    • Noble Bank
    • SGB
    • Bank BGZ
    • Idea Bank
    • ING Bank
    • Plus Bank
    • SKOK
    • Nest
    • UniCredit
    • Bank Pocztowy
    • Bank BPS
    • BNP Paribas
    • Raiffeisen Bank
    • Eurobank
    • Toyota Bank
    • Volkswagen Bank
    • Bank Zachodni
    • UniCredit WBK

Maksymalna wysokość płatności przy wybranym sposobie zapłaty: płatności kartą lub szybki przelew online wynosi 28 000 zł brutto.

Czy istnieje możliwość płatności kartą przy odbiorze u przewoźnika?

Nie, tylko gotówką.

Czy mogę zapłacić za fakture na odroczony termin płatności?

Tak, ta metoda płatności jest możliwa tylko dla osób prawnych. Płatność po dostawie towaru na podstawie faktury podlega weryfikacji. Jeżeli płatność przelewem nie zostanie zaakceptowana, skontaktujemy się z Tobą i ustalimy alternatywną metodę płatności.

Płatność kartą kredytową nie została zrealizowana.

W przypadku, gdy płatność kartą nie powiedzie się, przyjmiemy Twoje zamówienie i skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia alternatywnej metody płatności za zamówienie.

Gdzie znajdę fakturę za zamówiony towar?  

Faktury wysyłamy drogą elektroniczną w momencie pobrania towaru z magazynu. Dotrze na adres mailowy podany w zamówieniu. Jeśli faktura do Ciebie nie dotarła, mogła zostać na przykład uznana za SPAM. Skontaktuj się z nami pod adresem pytania@b2b-partner.pl, niezwłocznie wyślemy Ci fakturę.

Potrzebuję podać szczegółowe informacje na fakturze. 

Do zamówienia możesz dodać własny numer referencyjny, który będzie widoczny na potwierdzeniu zamówienia i na fakturze. Możesz także dołączyć dodatkową notatkę do zamówienia, aby przekazać wszelkie dodatkowe informacje, które chcesz uwzględnić na fakturze.

Potrzebuję skorygować fakturę.  

Jeśli stwierdzisz, że faktura zawiera nieprawidłowe informacje, nie wahaj się skontaktować z naszym działem obsługi klienta pod adresem pytania@b2b-partner.pl. Aby przyspieszyć proces, prosimy o podanie numeru zamówienia/faktury.

Dostawa towaru

Zamówione, zapakowane, załadowane i bezpośrednio wysłane do Ciebie. Wysyłka jest zawsze bezpłatna!

Gdzie mogę znaleźć numer do śledzenia przesyłki? 

Numer do śledzenia można znaleźć w szczegółach zamówienia, korzystając z linku, który wysłaliśmy do Ciebie w wiadomości mailowej z potwierdzeniem. Szczegóły zamówienia można łatwo sprawdzić także w zakładce "Moje konto - zamówienia". Numer śledzenia przesyłki można znaleźć bezpośrednio na stronie internetowej przewoźnika. W przypadku jakichkolwiek pytań, nie wahaj się z nami skontaktować.

Jak długo po złożeniu zamówienia otrzymam towar? 

Zamówienie dostarczane jest zazwyczaj w ciągu dwóch dni roboczych. Dokładny termin dostawy podany jest w szczegółach każdego produktu lub termin dostawy podawany jest w dniach roboczych (dotyczy towarów wykonywanych na zamówienie u producenta).

Jeśli towar jest na magazynie i złożysz zamówienie w dzień roboczy do godziny 14:00, dostarczymy go w ciągu dwóch dni roboczych. Jeśli zamówisz towar w magazynie po godzinie 14:00, zostanie on wysłany następnego dnia roboczego i dostarczony w ciągu trzech dni roboczych od złożenia zamówienia. W przypadku towarów oznaczonych jako „Tymczasowo niedostępne” lub towarów o dłuższym terminie realizacji, w szczegółach produktu podajemy również potwierdzone terminy kolejnych dostaw. Konkretny termin dostawy wskazany jest także w potwierdzeniu zamówienia.

Jaki jest koszt wysyłki?

Wysyłka standardowa jest zawsze BEZPŁATNA! Koszt wysyłki towaru pod wskazany przez Ciebie adres na terenie Polski jest zawsze wliczony w cenę. Dostawa bezpłatna jest bez wniesienia.

Czy wysyłacie towary za granicę?

Towar wysyłamy wyłącznie na adresy w Polsce. Jeśli chcesz wysłać towar na Słowację, do Czech lub do Niemiec możesz zamówić w naszych oddziałach zagranicznych:

Który przewoźnik przywiezie do mnie towar?

Przesyłka zostanie dostarczona przez firmę kurierską DPD, RABEN lub DACHSER na wybrany adres w kraju. Standardowo dostawę towaru zapewniamy na tzw. „próg domu” w dni robocze od 8.00- 17.00 godziny. Przewoźnik będzie poinformowany o rodzaju przesyłki (paczka/paleta).

O której godzinie przesyłka zostanie dostarczona?

Standardowo dostawę towaru zapewniamy na tzw. „próg domu” w dni robocze od 8.00 - 17.00 godziny. Przewoźnik będzie poinformowany o rodzaju przesyłki (paczka/paleta).

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Prowadzimy sprzedaż towarów wyłącznie za pośrednictwem sklepu internetowego z dostawą za pośrednictwem firmy spedycyjnej pod wskazany adres. Dziękujemy za zrozumienie.

Czy zapewniacie montaż towaru? Jaka jest cena usługi?

Tak, montujemy produkty w naszym magazynie, po czym wysyłamy już zmontowane towary. Dotyczy to tylko wybranych produktów z naszej oferty. Jeśli montaż jest dostępny dla wybranego produktu, można go wybrać jako usługę dodatkową bezpośrednio w szczegółach produktu lub w koszyku Więcej informacji i cennik usług dodatkowych

Reklamacja

Mimo, że jest to nieprzyjemne, czasami może się zdarzyć, że będziesz musiał zareklamować towar. Możesz polegać na naszej 7-letniej gwarancji.

Jaką gwarancję zapewniasz?

Gwarancja na towar wynosi 7 lat, nie dotyczy tylko materiałów eksploatacyjnych. Testujemy nasze towary, więc możemy im zaufać!

Jak reklamować towar?

Jeśli chcesz zareklamować dostarczony towar, prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego. Przyspieszy to opracowanie i rozpatrzenie Twojej reklamacji. Po wysłaniu formularza, niezwłocznie otrzymasz na swój adres mailowy potwierdzenie otrzymania reklamacji.

Ile czasu zajmie rozpatrzenie mojej reklamacji?

Każdą reklamację zawsze rozwiązujemy niezwłocznie i w możliwie najkrótszym czasie. Jeżeli chcesz zgłosić reklamację prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego na stronie: https://www.b2b-partner.pl/reklamacje/
Po przesłaniu formularza reklamacyjnego niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą e-mailem lub telefonicznie i ustalimy dalszy tryb postępowania.

Otrzymałem inny produkt niż zamawiałem.

W przypadku otrzymania towaru innego niż zamówiony prosimy o poinformowanie nas o tym poprzez formularz reklamacyjny. Sprawdzimy wszystko i porozmawiamy z tobą o dalszym postępowaniu.

Dotarła uszkodzona przesyłka.

Jeżeli otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę, prosimy o niezwłoczne powiadomienie nas poprzez formularz reklamacyjny. Należy również natychmiast udokumentować stan uszkodzonego towaru, robiąc zdjęcia lub nagrywając wideo. Posłuży to do szybszego i łatwiejszego rozpatrzenia Twojej reklamacji.
Nawet jeśli opakowanie nie jest uszkodzone, a przesyłka wydaje się być w dobrym stanie, prosimy o jak najszybsze rozpakowanie jej, aby mieć pewność, że wszystko jest w jak najlepszym porządku.

Jak zwrócić/wymienić towar?

Złóż reklamację korzystając z formularza reklamacyjnegoznajdującego się na naszej stronie internetowej. Prosimy o wypełnienie wszystkich wymaganych pól formularza reklamacyjnego – przyspieszy to rozpatrzenie Twojej reklamacji.

Po wysłaniu formularza otrzymasz mailowo potwierdzenie otrzymania reklamacji. Następnie proszę poczekać. Skontaktują się z Tobą pracownicy działu reklamacji i wspólnie postaramy się znaleźć optymalne rozwiązanie dla Twojej satysfakcji.

Do kiedy mogę zwrócić towar?

Jeżeli towar nie spełnia Twoich oczekiwań, prosimy o jak najszybsze wypełnienie formularz reklamacyjny. Niezwłocznie wszystko sprawdzimy i poinformujemy Cię o dalszym postępowaniu.

Niektóre towary nie podlegają standardowemu prawu zwrotu towaru (produkty wykonane na zamówienie lub produkty modyfikowane zgodnie z życzeniem kupującego). Montaż towaru uważa się za modyfikację dokonaną zgodnie z życzeniem kupującego.
Pełne warunki zwrotu towaru określone są w regulaminie.

Jak wygląda zwrot pieniędzy?  

Jeśli zapłaciłeś za towar w Internecie kartą kredytową, przelewem bankowym, przedpłatą, pieniądze wyślemy z powrotem na rachunek bankowy, z którego dokonałeś płatności. W przypadku płatności gotówką przy odbiorze prosimy o podanie w formularzu reklamacyjnym numeru rachunku bankowego, na który należy przelać kwotę.

Wysyłanie wiadomości

Regularnie przygotowujemy biuletyny e-mailowe. Ponadto publikujemy aktualności na naszym blogu i portalach społecznościowych.

Jak mogę dowiedzieć się o aktualnych nowościach i promocjach? 

Aktualne promocje znajdziesz zawsze pod zakładką Promocje i rabaty, w regularnie wysyłanym newsletterze e-mailowym oraz na naszym blogu. Możesz także śledzić nas na Facebook, Instagram a Pintereście.

Jak wypisać się z newslettera? 

Możesz zrezygnować z otrzymywania biuletynów e-mailowych, korzystając z linku znajdującego się na dole wysyłanego biuletynu. Wystarczy kliknąć przycisk „Wyloguj się tutaj” na dole. W przypadku problemów z wylogowaniem prosimy o kontakt pod adresem pytania@b2b-partner.pl.

Konto i rejestracja

Dzięki kontu klienta masz wgląd w historię swoich zamówień i możesz łatwo zarządzać zakupami dla siebie lub swojej organizacji.

Jak się zarejestrować i założyć konto?

Aby zarejestrować się i założyć konto na stronie b2b-partner.pl wystarczy wypełnić tzw. rejestrację nowego klienta, w której w łatwy sposób można wstępnie uzupełnić adres rozliczeniowy, dostawy i korespondencyjny przy przyszłych zakupach. Dodatkowo przy rejestracji pierwszej osoby z firmy synchronizujemy z systemem informatycznym wszystkie utworzone już zamówienia i dokumenty z 2018 roku.

Nie ma jednak konieczności wcześniejszej rejestracji! Na stronie www.b2b-partner.pl możesz złożyć zamówienie nawet bez rejestracji.

Nie mogę się zalogować, zapomniałem hasła. 

Hasło do logowania możesz łatwo odzyskać w sekcji Zapomniane hasło, którą znajdziesz bezpośrednio pod formularzem logowania. Aby wysłać hasło do logowania, prosimy o podanie adresu mailowego, który podałeś podczas rejestracji.

Chcę robić zakupy dla kilku firm z jednego konta.

Jeśli chcesz dodać kolejną firmę do swojego konta i dokonać zakupów z jednego konta wielofirmowego, możesz łatwo dodać do swojego konta kolejny adres rozliczeniowy w sekcji „Moje konto i adresy” za pomocą przycisku „dodaj nowy adres rozliczeniowy” na stronie w dolnej części sekcji. Następnie możesz dowolnie przełączać się pomiędzy tymi firmami/adresami, według potrzeb.

Jakie korzyści daje rejestracja w sklepie internetowym?

Rejestracja na stronie www.b2b-partner.pl umożliwi Ci szybki dostęp do śledzenia wszystkich zamówień i pobrania dokumentów zamówień w jednym miejscu. Dodatkowo dzięki rejestracji nie musisz tracić czasu na uzupełnianie danych do kolejnego zamówienia. Wystarczy, że się zalogujesz, a my uzupełnimy za Ciebie wszystkie już wprowadzone dane rozliczeniowe i dostawy.

Rejestracja jest korzystna również wtedy, gdy w ramach jednej organizacji składa zamówienie kilka osób. Rejestrując pierwszą osobę z firmy synchronizujemy wszystkie zamówienia i dokumenty z systemu informatycznego z 2018 roku. Każdy użytkownik firmy, nawet nowo zarejestrowany, może wtedy zobaczyć w administracji historię wszystkich zamówień i dokumentów z całej firmy. Synchronizacja historii zamówień i dokumentów dla nowych użytkowników nastąpi dopiero po weryfikacji i sparowaniu rejestracji w systemie informatycznym.

Jak zmienić istniejącego użytkownika w zarejestrowanej organizacji? 

Zalecamy utworzenie osobnego konta dla każdego pracownika (dotyczy to również osób zastępujących innych pracowników na tym samym stanowisku). Ułatwia to dokładne sprawdzenie, kto co zamówił w Twojej organizacji. Na żądanie usuniemy nieaktualnych użytkowników ze strony internetowej. Użytkownicy indywidualni mogą w administracji zmienić swoje imię i nazwisko, numer telefonu, adres firmy, dodawać i zmieniać adresy dostaw. Ze względu na integralność danych nie ma możliwości zmiany adresu mailowego, numeru REGON, numeru NIP w administracji, w takim przypadku konieczny jest kontakt z nami.

Jak mogę anulować swoje konto lub zmienić swoje dane?

Aby uniknąć ryzyka kradzieży konta, zmiana adresu mailowego musi być rozwiązana indywidualnie. Jeśli zmieniłeś adres mailowy lub chcesz anulować konto, skontaktuj się z nami.

Czy oferujecie rozwiązania w zakresie E-Procurement?

Tak, jesteśmy w stanie połączyć nasz Sklep Internetowy z Twoim systemem zakupowym lub informacyjnym na kilka sposobów:

  • Regularne generowanie pliku danych z informacjami o produktach, które importujesz do swojego systemu zakupowego.
  • Połączenie poprzez interfejs OCI (Open Catalog Interface).
  • Przygotowywanie zamówień i ich zatwierdzanie przez wyznaczonych użytkowników bezpośrednio w naszym sklepie internetowym.

Jeśli korzystasz z własnego systemu zakupowego lub chciałbyś ustalić zasady zakupów dla swoich pracowników, chętnie omówimy z Tobą Twoje wymagania.

Dzwoń za darmo
Pon-Pt, 7:00 - 17:00
logo

Wyposażymy Twoją firmę w 48h

B2B Partner sp. z o.o.
Królewska 65A/1
30-081 Kraków

© 2010 - 2024 B2B Partner - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Profesjonalny e-sklep skrojony na miaręshopsys